tirsdag 2. april 2013

Sol og klespresse

I går var en strålende dag i Drammen. Sola skinte. Tina og jeg satt ute i solveggen med musikk og påskelista mi stod på. Hvis dere ikke har hørt den strålende spillelista mi enda, sett den på nå! Vi satt ute lenge å hørte på musikk og jobbet med skoleoppgaver dessverre! Men sett bort i fra det, så var det konge. 
¨
Meg ute i solveggen i går.

Det beste med dagen i går, var at jeg fant ut at min lillebror har skaffet seg klespresse. For de som ikke vet hva det er, så er det enkelt og greit en maskin som presser merker på klærne dine. Dette tenkte jeg jo at jeg måtte utnytte meg av. Vi søkte litt på internettet for å se om vi fant noe kult, jeg visste jo at jeg ville ha et eller annet band jeg liker. Vi endte opp med en Bring Me The Horizon logo. Denne du ser under her.

Denne logoen her er drittvanskelig å lage. Så vi måtte forenkle den litt og fjerne masse små detaljer. Først lagde vi en sticker, ja for han har en klistemerkemaskinskjærerting også! For å se om den ville skjæres ut bra, og ikke fucke seg opp. Men som du ser på de to øverste bildene under her, så ble det bra. Så nå var det bare å fikse på de små feila det ble på klistemerket. Når vi hadde fikset på det, kjørte vi den igjennom og så festet vi den på. Litt problemer her og der med å lage den perfekt. Men det hadde ingenting å si, for singletten jeg presset den på ble AWESOME! Tusen Takk Petter! En kjempe jobb! Blir nok mange t-skjorter og singlet- bestillinger fra meg fremover! Billig for en fattig student.


Siden singletten jeg lagde ble med en BMTH-logo, så avslutter vi idag bloggen med en video fra gutta selv. Bring Me The Horizon spiller på Rockefeller 12.mai. Jeg blir å se der hvis jeg ikke er i Danmark. Anbefaler alle som har muligheten til å dra på den konserten, til å dra!


1 kommentar:

  1. NÅR KOMMER VIDEOBLOGG??? HAR EN DEL SPM JEG VIL FÅ SVAR PÅ ::P :P :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...