onsdag 3. april 2013

Skolen har Kvelertak på meg!

I går kom jeg tilbake til Rena. Rena er kjent for to ting, Birken og militærleieren.At man kan studere her er det ingen som vet om. Det syntes jeg er litt rart i og med at det er ganske koselig her. Men det er ikke så koselig med oblig. Oblig er viktige oppgaver som vi må bestå for å få komme opp i eksamen. Denne uka skal det leveres to obliger, en leverte jeg i går, DEILIG!! Neste skal leveres på fredag morgen  Skolen har virkelig et kvelertak på meg nå! Må jobbe meir!

Meir. 

Det nye albumet til Kvelertak - "Meir". Det er så bra. Jeg sliter med å finne ord. Hvis du likte den forrige plata, "Kvelertak", bare litt eller syntes den var helt grei, så kommer du til å elske "Meir". "Meir" bygger videre ut på det de gjorde på "kvelertak", med en god blanding av hardcore, klassisk rock, heavy - og black metal. Det som er et stort pluss med denne plata er at det er lettere å høre hva vokalist Erlend Hjelvik sier. Han bruker stemmen sin til så mye mer enn bare vræling, det gjør at det blir mer likanes for allmenheten. Kvelertak, er et band som har klart kunststykke ved å komme seg inn på det mainstreame markedet i Norge med god gammaldags bråkemusikk! 

For de som ikke har hørt plata enda, så legger jeg ut en spilleliste på spotify. Min favorittlåt fra dette albumet er Bruane Brenn, nummer 4. Refrenget er fengende og alt klaffer. Sjekk ut albumet på lista under her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...