mandag 1. april 2013

Påskeslutt

I dag er siste dagen av påskeferien og det er trist, for denne påsken har vært så fin. Denne påsken har jeg vært på hytta med familien og kjæresten min. Det har vært kjempekoselig og vi har kost oss masse, med grilling og fint vær.


Masse forskjellige leker, som er noe vi kaller Tveitåsen-cupen. Mariell i aksjon her.

Mariell, Marcus og Meg. Hvem pynter seg på hytta? Ingen, deilig.

Risk er obligatorisk i påsken.

Tina, kjæresten min, som vasker kjeler i snøen.

Vi fant påskeegga våre, etter en rebus mamma og pappa hadde lagd til oss.

Vinner av Tveitåsen-cupen i år ble Petter, neste påske vil nok seieren bli min igjen.

Fordi ingenting er som en norsk påske på hytta med familien og kjæresten. Så i løpet av påsken fant jeg også ut hva påskemusikk i Norge er, i Norge elsker vi påske og i påsken elsker vi norsk musikk. Derfor har jeg lagd en litt forsinket påskeliste på spotify med kun norsk musikk! Her hører du alt fra en ung up&coming rapper, Kaveh, til stavangersk bråk i Kvelertak!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...