lørdag 6. april 2013

Lørdag, en dag å huske.

Etter en lang uke med helvete, skole og innleveringer. Er det endelig lørdag. Lørdager er herlig, for da er det fri. Fri fra alt! Så i dag passer det bare å skrive om noe som jeg liker, et band som jeg har hørt på sammenhengende i snart 3 år nå! Et band jeg har alle platene av. Et band som er vært å huske. Jeg så de første gang på Hove, i 2010.


Hvis du har skjønte hintene mine underveis veit du allerede hvilket band jeg snakker om. Hvis du fortsatt ikke vet det, så er dette bildet enda et hint. Bandet har solgt 900 000 plater siden de startet i 2003. De har også solgt ut verdensturneer. Deres siste plate, debuterte på 11.plass på Billboard top 200, med 58,000 solgte plater den første uken. 


A Day To Remember er bandet jeg snakker om!! De er  et amerikansk rock-band fra Florida. De startet i 2003, altså 7 år før jeg så dem første gang og ble hektet. Bandet er mest kjent for deres uvanlige blanding av Metalcore og Popunk i deres musikkstil.  For å kickstarte denne lørdagen for dere, legger jeg ut noen filmer nederst på dette innlegget! Ha en god helg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...