tirsdag 26. mars 2013

Påskeferie!

Skolen jeg går på, Høgskolen i Hedmark, har ikke vinterferie så denne påskeferien var meget etterlengtet. Har prøvd å komme på noe å blogge om, men har ikke kommet på noe fornuftig. Har også prøvd å søkt etter påskesanger, men de eneste som kom opp var enten barnesanger, kirkesanger eller Raske Menn sin påskesang. Så det er ingen sanger som er spesielt rettet mot påsken.

Men det er i alle fall noen nye album som kommer. For eksempel Bleached med "Ride Your Heart" som kommer den 29. mars. Bleached er tøff jentepunk. Et annet album som kommer er Retro Stefson, som kommer ut den 27 mars på platekompaniet, men allerede er utgitt på iTunes. Sjekk ut låta hans "Glow" på YouTube. Men det albumet alle burde sjekke ut, er Gloryhammer med plata, wait for it .......  "Tales from the Kingdom of Fire". Dette er så blodharry at det blir legendarisk, powermetal på sitt beste! Sjekk ut videoen nederst!

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

I morgen skal jeg på hytta, så det blir dessverre ikke noe blogging før søndag. Og med det ønsker jeg alle en god påske med masse sol og altfor mye godteri i påskeeggene deres! Husk Gloryhammer-videoen under, den vil gjøre påsken deres 2 % bedre!!



4 kommentarer:

  1. Kjempebra blogg, veldig godt skrevet :o))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Skal jeg ta med meg videre :)

      Slett
  2. Kul blogg Kenneth. Moro å lese
    Papsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hyggelig at du gidder å lese om noe annet enn bil da ^^

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...