onsdag 10. april 2013

Modell for en dag - en sneakpeak.

Som student på Høgskolen i Hedmark, kan man oppleve mye rart. Her har vi en linje som heter Digital Medieproduksjon, og sist søndag var jeg og Tina modeller for en bacheloroppgave. Vi ble kledd opp pent og sminket. Teamet for shooten var de syv dødssyndene, og vi ble utvalgt til å utstråle begjær. Vi skulle ta bildene ute på en veranda, og det var ikke veldig varmt siden Tina hadde kjole og jeg hadde kun dressbukse og en skjorte. Men jeg syntes vi klarte det bra, og de snille fotografene passet på oss og gav oss tepper i hver pause. Vi var heldige som hadde fått oppgaven begjær, for da kunne vi også varme oss litt på hverandre, for det var iskaldt ute. Disse bildene er kun tatt for å teste kamera, og vi får ikke se det ferdige resultatet før i juni. Dette er kun sneakpeaks men det ser bra og spennende ut. Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet. Vi fikk se litt på de ordentlige bildene også, og det så sykt bra ut. Men de skal redigeres og fikses på, slik at de blir perfekte for bacheloroppgaven deres. Håper de ble fornøyde med oss som modeller, da ingen av oss hadde noe som helst erfaring foran kamera fra før av.

Ta en titt på bildene under:

Foto: Polina Sudakova og Marie Katrine Grønli


Foto: Polina Sudakova og Marie Katrine Grønli


Foto: Polina Sudakova og Marie Katrine Grønli

1 kommentar:

  1. Så gøy! :) Men du vet at du må stille opp for meg når du kommer hjem igjen nå :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...