tirsdag 9. april 2013

Norgesaktuelle Justin Bieber!

Neste uke lander Justin Bieber nok en gang på norsk jord. Etter forrige års oppstyr, får vi håpe det går litt mer smertefritt denne gangen. I det siste har det vært en stor diskusjon i media, angående flere ungdomsskoler i Ålesund som har flyttet tentamen, på grunn av at deres elever ville prioritere konsertene istedet for tentamen. Dette synes jeg er helt fair, og jeg er veldig sjalu på de elevene, da jeg har hjemmeeksamen neste uke, og ikke kan dra. Egentlig hadde jeg billett til den 18. april, men da må jeg sitte med eksamen. Jeg vil også ha fri, men nå er det for sent og billetten er solgt. Det er trist. Men en dag vil jeg få se Kidrauhl live, gleder meg allerede! Det vil likevel komme et innlegg om konserten, da ei jente i klassen skal dit og hun har lovt å skrive om den.
Klippet under, fra CNN, viser hvordan Bieber-feveren har tatt over Norge.



Våre Beliebers, i regi av gruppen Justin Bieber Norway på Facebook, har også laget en egen låt kalt "Our Kidrauhl" for å hylle ungpikeidolet, som i skrivende stund har 63 345 visninger på YouTube. Og den er ikke så ille faktisk, ta en titt under ;)





BELIEVE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...