søndag 7. april 2013

Lydfiskfestivalen

Aldri hørt om Lydfiskfestivalen? Det er fordi den arrangeres for første gang i år.


Lydfiskfestivalen arrangeres av noen venner av meg som studerer music management. Dette er et kjempe initiativ fra deres side og de står på som helter. Skulle ønske jeg hadde blitt med på dette prosjektet. Er kjempekult at noen gidder å sette seg ned og bare "nå skal vi lage en festival". Høres ut som en How I Met Your Mother episode der Barney Stinson og Ted Mosby er arrangører og det går helt til helvetet. Så all creds til folka bak Lydfisk.

Lydfiskfestivalen arrangeres 2. og 3. august. Festivalen arrangeres på Nesodden i Akershus.. Du kan lese mer her:  http://www.lydfiskfestivalen.no/


Kjenner du igjen frøkna på bildet? Det er Synne Sanden. Hun som jeg har anmeldt tidligere i bloggen min. Les hva hun fikk av meg her; http://midtskogenmusic.blogspot.no/2013/03/plateanmeldelse-synne-sanden-climbing.html
Grunnen til at jeg nevner henne igjen er at hun skal spille på Lydfiskfestivalen. Tammie Tambourine kommer også, ei singer/songwriter fra Fredrikstad. Jeg forelsket meg i henne på grunn av neseringen og sangstemmen hennes. Men det er nok på grunn av Synne Sanden og at det er venner av meg som arrangerer som blir de to hovedgrunnene til at vi sees på Nesodden 2. og 3. august!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...