søndag 14. april 2013

Halla Aksel Hennie! Episode 2

.
Vi hadde fridag fra filming og slikt på fredag. Så på fredag, dro noen venner av meg og jeg på karaokekveld på studentpuben her i Rena. Jeg kan ikke synge, jeg kan sjelden hele tekster av sanger og jeg har virkelig ikke noe som helst av musikalsk innebygd i kroppen min. Fra sekund 1, var jeg innstilt på at jeg skal ikke synge, jeg kan ikke synge og jeg vil ikke synge. 

Jeg våkner lørdagmorgen. AUCH!! Hodet dunker, jeg har ikke fått tatt av meg sokkene og x-men filmen jeg skulle se, står å durer på tv-en i bakgrunn. Faen, jeg ble full i går. Det endte med 7 sanger på karaokekvelden. Til alle som var der, unnskyld jeg vet at jeg ikke kan synge men håper dere fikk en god latter. Høydepunktet må vel være at to kompiser og jeg sang duett på Backstreet Boys . I want it that way! 

Meg som leser manus på iPaden inn til Hamar.


Jeg var så fyllesyk. På butikken kjøpte jeg meg en iskaffe og en sixpack med øl. Før vi hadde kjørt ut av Kiwi, var den iskaffen borte. Så måtte jeg ta reparasjonspilsen min. Etter det sovnet jeg. Våknet i Hamar. Deilig.

Fortsatt satt ut over hvor ødelagt og forlatt dette huset er.

Vi begynner relativt fort med filmingen. Christer tar ferdig nesten alle scenene sine.. En av de er med meg. Jeg fikk lov til å dra Christer inn i et rom, for jeg er slem og han skulle jeg ta. Hva som skjer etter det, får dere vente å se når filmen kommer. Marte får spilt inn masse scener i dag. Marte er den kvinnelige hovedrollen. 

Jeg får også mitt første innhopp denne dagen. Min første scene er at jeg skal gå inn en dør. Det ble filmet evig med ganger, visste ikke at det var så sykt vanskelig å gå inn ei dør. Men når jeg klarte min første scene noensinne i en film, da kunne det bare gå straka vegen. Noe det også gjorde, jeg fikk gjort unna mange scener. Anbefaling til seriøse skuespillere og ikke minst Aksel Hennie, ikke drikk før en lang dag med filming.

Creepy. Sånn ser rommet ut, uten at vi har gjort noe. 

Vi var så effektive, så nå er det snart ferdig og min tid som skuespiller kan snart være over. og en anbefaling til alle seriøse skuespillere og ikke minst Aksel Hennie, ikke drikk før en lang dag med filming. Men hva vil skje i sesongavslutningen i blogg-miniserien "Halla Aksel Hennie!" Får jeg ikke sagt Halla Aksel Hennie allikevel? Er jeg ingen stjerne? 

Finn det ut i morgen! Stay tuned.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...