torsdag 14. mars 2013

Torsdager, aldri fikset torsdager...

"This must be Thursday," said Arthur musing to himself, sinking low over his beer, "I never could get the hang of Thursdays." Dette er et utdrag fra min favoritt bok, altså "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" av Douglas Adam. 

Dette er så sant, dette med torsdager. Aldri fikset torsdager. Hva skal man blogge om på torsdager? Har så mye å blogge om resten av uka. For eksempel, så kommer mine anmeldelser av de nye platene til Synne Sanden og Erik og Kriss i morgen. Men det er i morgen, hva med i dag?

Jo, får blogge om hvor mye vi hater torsdager og hva dere burde få med dere av nye album som kommer ut i morgen! 

I morgen burde dere få med dere ny album som: 

 Bloodsports - Suede 
Etter en lengre pause er endelig Suede tilbake med "Bloodsports." Deres første studioalbum siden 2002. De starter plata med en deilig melodiøs rockelåt som heter "It starts and ends with you".



Climbing The Rainbow - Synne SandenFem - Erik og Kriss
I en alder av kun 22 år, kommer Synne Sanden med sitt album nummer 2. "Climbing the Rainbow" er en av platene jeg skal anmelde i morgen. OG den nye plata til Erik og Kriss, "Fem", er den andre platen jeg skal gi dere min mening om i morgen. JA, dette er Erik og Kriss sin femte plate.

Hello My Name Is...Bridgit Mendler - Bridgit Mendler        Muchacho - Phosphorescent
Her er også to album jeg gleder meg til! Bridgit Mendler - Hello My Name Is Bridgit Mendler. Denne platen kom ut i oktober 2012, men kommer ikke før i morgen på platekompaniet. Hvis du syntes navnet høres kjent ut er det fordi hun er fra Disney Channel.

Matthew Houck. Han albumdebuterte som Phosphorescent med A Hundred Times Or More i 2003. Det er 10 år siden! Dette albumet Muchacho trur jeg blir spennende fordi han våger seg mer inn i rytmiske og elektroniske farvann.

Beat, Sweat, Heat - Cables
Cables er et norskt rock/punk band fra Oslo etablert i 2000. Bandet ga ut EP-en "Oh La La". Sammen med Ida Maria vand de også Zoom Urørt-finalen i 2006. I 2009 gav de ut debutalbumet "Same Places, Same Faces" som fikk en rekke med bra anmeldelser. 
Så dette albumet, "Beat, Sweat, Heat", gleder jeg meg veldig til! Her er en smakebit:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...