onsdag 13. mars 2013

Festival......

Jeg er 23 år og blir 24 år til høsten. Er jeg da for gammel til å dra på festivaler? Er litt redd for det, ihvertfall etter Hovefestivalen i fjor.
Her sitter jeg med rød caps og Stein min gode glade venn til høyre. Henholdsvis 89- og 90-modeller, med to som vi møtte på Hovefestivalen i fjor. To skikkelig ordentlig, hyggelige og morsomme personer, men de var 94-modeller! Så der sitter jeg på 22 år og drikker med ei lita jente på 16 år. Vi følte oss så sykt gamle! 

En dag fant jeg og en kompis, to skikkelig søte jenter. Vi pratet med de i en halvtimes tid, ved amfiscenen. Vi kjøpte selvfølgelig øl hele tiden for å virke som to gentlemen! Så gikk kompisen min tom på cashlessen sin (et betalingskort man bruker på festivaler) og spurte om hun ene jenta kunne kjøpe med en øl til han siden vi hadde kjøpt minst 4 stk til hver av dem. Da fikk vi beskjed om at det kunne hun ikke. Vi så på hverandre og tenkte "hva faen?" Vi tenkte at hun også kanskje var tom på cashlessen sin, men da svarte hun: "jeg er bare 17 år, så jeg får ikke kjøpt noe her." Uten å virke frekke reiste vi oss opp å løp! Er jeg for gammel? 

Jeg digger festivaler. I fjor var jeg både på Hovefestivalen og Downloadfestivalen i England. Der fikk jeg sett band som Black Sabbath, Steel Panther, Black Veil Brides, The Prodigy og Metallica. Elsker selve festivalstemningen. Savner den. Her ser du hvorfor:
Bo i en søppelhaug med kompiser.

Matchende ponchoer!

Føle deg sexy og konge i en poncho, i en campingstol, i et gjørmehelvete, i England!

Og selvfølgelig teltlivet! 


3 kommentarer:

  1. Alt for gammal for festivalar! Hald deg heime neste år.
    Neeeeeeeida.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvor er du? Har ikke sett deg på to dager og vi bor sammen xD og btw, du mener jeg er for gammel...

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...