fredag 5. juli 2013

Sommerferie og tatoveringer...

Nå er jeg midt i sommerferien, det er juli og regnet øser ned. Jeg har fått meg jobb på Ypsilon Bar i Drammen. Så nå driver jeg å sparer til utveksling (litt av det jeg tjener i hvertfall) men det jeg sparer mest til er sydentur med kjæresten og en ny tatovering!

Jeg er helt vilt gira på ny tatovering nå, det er 2,5 år siden sist jeg tok, og nå skal jeg ta mer! Petter, lillebroren min og jeg satt i går kveld å sjekket ut forskjellige tatovører. OG vi fant en vi begge ble helt fascinert av, han hadde sykt deilige linjer og tatt masse av det jeg vil ha! Jeg vil ha ei ny dame, men denne gangen bare ansikt i Day Of The Dead stil. For dere som ikke vet hva det er, se her;

 
Min oppfatning er at folk syntes disse er skumle, jeg ser ikke den i det hele tatt. Jeg blir helt oppslukt i deres enestående vakre tankefulle tilstand. Skjønnheten er slående og alle detaljene i ansiktet er fengslende.

Jeg har dessverre ikke råd før slutten av september/ starten av oktober. Litt tidlig å gå innom studio å høre?

For de som ikke har sett tatoveringene mine enda, for jeg får høre hele tiden, "ååh kule tatoveringer, hva er det?" legger jeg ut noen bilder her;

Geisha'n og lotusblomsten min.
 
Hodeskallen min i day of the dead stil og mine tre flaue stjerner på brystet.

Og for alle som bare "er du ikke redd for hvordan du vil se ut når du er 80?"
1. Jeg kommer ikke til å bruke de neste 60 åra på å uroe meg for de siste 10.
2. Antall mennesker med tatoveringer nå stiger drastisk , så når jeg er 80 vil det være normalt å se veldig tatoverte 80-åringer.
3. Jeg kommer ikke til å se supersexy ut uansett, bare litt tøffere.
4.Jeg vil ha noe som minner om ungdommen min.
5. Når jeg er 80 veit jeg sikkert ikke hvilken dag det er uansett.
6. Jeg vil faktisk bli imponert hvis jeg lever så lenge.
7. Tenk på alle de nye helt ville trendene som vil komme, når jeg er gammel vil alt mulig annet sykt forgå, for eksempel tungesplitting vil være like normalt som å få ørene utvidet.
8.Min eneste skrekk med tatoveringer, er hvor jeg skal ha dem og om noen år, vil jeg ha nok plass?
9. Du vil helt sikkert ha like mange som meg da.
10. Jeg trur ikke jeg vil bry meg så mye om utseende når jeg 80.k

2 kommentarer:

  1. Sykt bra sagt:) Fine tattoos:)

    SvarSlett
  2. LØYN LØYN LØYN!
    Du kommer alltid til og bry deg om utseende ditt! Til og med når du er 80!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...