tirsdag 2. juli 2013

Den nye, tøffere og råere versjonen av Amy Winehouse!



Gin Wigmore, for ei dame. 

Med det siste albumet "Gravel & Wine" gjør hun stor suksess. Singelen hennes "Black Sheep"  ble spilt av under tv-seriene Grey's Anatomy og Teen Wolf. Singlen "Man Like That" ble også brukt i forbindelse med James Bond-filmen "Skyfall."

Hun er nå på turne og spiller nemlig hele Vans Warped Tour i år. 

 

Hun har en helt fantastisk råhet i stemmen, som kan sammenlignes med selveste Amy Winehouse. Når jeg hører på henne går jeg i en slags transe, der jeg føler at jeg må danse med hoftene samtidig som jeg rocker løs. Flaut, men utrolig deilig og befriende. De rolige låtene er vakre, stemningsfulle og har høy gåsehudfaktor!


Som bildet sier "Whisky, Wine & Gin" det anbefaler jeg deg og, når du kommer hjem fra jobb. Sett deg ned med en whisky eller et glass vin og hør på albumet "Gravel & Wine" med Gin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...