torsdag 27. juni 2013

Rocka jenter 2!


Ikke bare er disse to rocka jentene i et hardcore band fra USA, men for å gjøre det enda mer sexy, de er også søstre! De startet bandet i 2003.

Alexia og Anissa Rodriguez. 

I 2007 overtok Alexia  plassen som vokalist, etter at deres gamle forlot bandet. Samtidig er hun også gitarist. 

Bandet har gitt ut fire album så langt. Det første kom i 2008, Reach, deretter kom The World Outside i 2009 og Broken Frames i 2010. Etter dette ble de bekreftet til å spille på Vans Warped Tour i 2011. Etter det kom deres nå foreløpige siste album, White Lotus.. Bandet jeg snakker om er selvføgelig:


Eyes Set To Kill!
Med albumet The World Outside fikk de sitt første gjennombrudd og ble omtalt på forsiden av USA Today "100 bands you need to know" og de fikk også være vert for en epsisode av MTV's "Headbangers Ball." Albumet Broken Frames ble rangert på en femteplass på listen "Locals Only: The Best Album and EPs in 2010."


I 2012 ble det klart at Eyes Set To Kill hadde signert med Century Media Record og de vil komme med deres femte studioalbum i 2013. Jeg gleder meg til å høre mer fra disse rocka søstrene. 

Avslutter med noe jeg fant i et intervju fra http://epidemicnation.com/interview-with-eyes-set-to-kill/

Who is the band influence?
All of us collectivly are influenced by The Deftones, Thrice,
 Killswitch Engange, As I Lay Dying, 
and Britney Spears.

Tar selvkritikk for at jeg mobbet Britney Spears i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...