lørdag 9. mars 2013

UKA 2013 - Rena.

UKA 2013 - Rena har nettopp blitt ferdig! Uka er en liten "mini-festival" noen skoler arrangerer. Jeg var med i UKA-styret, som økonomisk ansvarlig. En utrolig lærerik opplevelse og noe jeg kommer til å ta med på CV'en. I løpet av denne uka arrangerte vi tre konserter.

Første konsert var torsdag 28/02. Da var det Oslo Ess med support fra Blodig Alvor som gjestet Biblioteket Pøbb & Scene. En sykt bra konsert. Blodig Alvor startet det hele med å "kicke ass!", før gutta i Oslo Ess entret scenen. Har aldri sett så mange headbange i Rena på en gang!! Over 100 stk i et så lite lokale, ble magisk! E,n av mine desidert beste kvelder her i Rena.

Bildet er tatt i Terningen Arena, Elverum. 

Andre konsert var fredag 01/03. Nå var det Kaveh sin tur til å spille for folka i Rena. K for Kaveh, K for Knallbra! Selv om Kaveh sier at swag er fag, så mener jeg at Kaveh er en av de få artistene Norge har som utstråler mest swag. Fikk dessverre ikke sett Kaveh på By:Larm i år, så det eneste å utsette på denne konserten var at jeg ikke fikk sett By:Larms beste baris.

K for Kaveh.

Siste konsert var lørdag den 02/03. Young E, vil ikke si så mye om denne konserten. Men etter tre låter begynte folk å gå hjem å legge seg eller stikke til det andre utestedet Rena har å by på. Fem låter inn i showet måtte selv jeg kaste inn håndkleet og tok med kjæresten min, stakkars henne btw, hjem for å lage oss mat og sove.

Men sett bort i fra Young E(lendig), så var UKA en relativt bra uke. Gleder meg til å se hva de får til neste år!



2 kommentarer:

  1. En kommentar i gave til stekemester Kenneth!
    Konsertene på torsdag og fredag var overraskende bra. Lyden var fantastisk, stemningen i taket og artistene flinke. Blodig Alvor imponerte meg virkelig, også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...