fredag 8. mars 2013

Frustrasjon!! Så mye konserter og så student.

Jeg kjenner frustrasjonen brer seg igjennom kroppen! Som en ekkel slange som er inne i huden og bare er dust mot alt inne i meg. Jeg har 269 kr på bankkortet og hvis jeg er heldig en krølla 50-lapp(ja, jeg herma etter Karpe Diem nå) i en eller annen bukselomme. Jeg har akkurat solgt hove-passet mitt fordi jeg måtte betale en litt for stor telefonregning... Så måtte jeg også droppe Slash i februar fordi jeg ikke hadde råd til å betale for reisen Oslo-Rena. Akkurat nå er studentlivet trist.

Mars. Så sykt mye bra konserter i mars; release-konsert med Jonas Alaska, El Cuero, Eva & The Heartmaker og ikke minst Inferno Metal Festival i slutten av måneden! Og jeg får ikke dratt på noen av de fordi jeg er i Rena og jeg er student. Synes vi på Music Management skulle fått billige konserter. Tog er lissom 344 kr per vei pluss 250 kr for en konsertbillett!  Det er 1000 kr  for en konsert... Og når jeg lever på 3000 kr i måneden som lånekassen vil gi til meg, takk for det foresten, blir det litt for lite!

Men siden jeg går Music Management er det jo evig med fordeler også. Fikk delegat-pass til By:Larm for rett over 1000-lappen og har vært med på å arrangere UKA-2013 med blant annet Oslo Ess som rocket Rena! Det er bare det at jeg vil på konserter hele tiden....

Disaster In the Universe, By:larm 2013. 

Blood Command, By:larm 2013.

Synne Sanden, By:larm 2013.

3 kommentarer:

  1. Kjenner jeg er ganske frustrert over pengene selv. Skal man noe mer enn å spise med pengene så skaper det masse stress! Grøss.

    SvarSlett
  2. Tenk positivt! Når du er ferdig på skolen er det jo dette du skal jobbe med til du blir gammel å skakk ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...