onsdag 6. mars 2013

Jomfrublogger

Dette er min første blogg! I skrivende stund, føler jeg meg som ei 14 år gammel rosablogger. Men en ting er sikkert, denne bloggen skal ikke være om sminke eller om hvordan puppene mine vil bli/ ble etter silikon. Jeg føler meg rimelig naken og klar for å miste bloggjomfruhinna mi! Så kom å penetrer meg med kommentarer og hjelp meg til å bli mer rutinert. For når man er 23 år, er det mye værre å miste jomfrudommen sin enn når man er 15!

På denne bloggen vil du finne mine anmeldelser av musikk, mye norsk og mye rock. Mine meninger om musikk. Du vil også kunne lese om hvordan min studenttilværelse er på Rena. Vi har mange spennende gjesteforelesere her, f.eks; Jarle Savio (A&R manager, EMI Music Norway) og Eirik Solheim (Strategic advisor at NRK).

Litt om meg. Jeg studerer Music management på høgskolen i Hedmark avdeling Rena. Jeg er 23år (1989), liker tv-serier, musikk og fotball.

Følg meg gjerne på twitter; Http://www.twitter.com/leffamaru

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...