søndag 28. april 2013

Snoop Lion, Reinkarnert?

Snoop Lion
Reincarnated - Deluxe Edition


Fra Snoop Doggy Dogg til Snoop Dogg til nå Snoop Lion. Dette er hans første album under det nye aliaset og har fått den selvforklarende tittelen Reincarnated. Plata består av reggea-og dance inspirerte låter. 

     Snoop Lion |  Snoop Dogg

Jeg har bestemt meg for å dele mine meninger om denne plata i dag, på grunn av det er dagen derpå og *kremt* hangover *kremt*. Så tenkte jeg at reggealåter ville være chill. Jeg har ikke hørt plata enda. Hører den første gang nå mens jeg skriver. Vil også få frem at jeg har ikke noe imot Snoop generelt, han har lagd noen fete låter og noen mindre fete låter. Jeg så han på Hove i fjor også, så Snoop er jeg rimelig nøytral til.

Det første jeg legger merke til er at han kun har 2 sanger uten gjesteartister. På den omfattende gjestelista ser vi navn som for eksempel Drake, den hardtslående Chris Brown, Busta Ryhmes,  Akon og disney-stjernen Miley Cyrus faktisk. 


Det funker. Det er chill. Det er reggea. Jeg sitter bare her å koser meg, digger med. Noen sanger er litt mindre fengende og egentlig bare i veien. Men det er noen hits her. Jeg digger "Smoke the weed" og "No Guns Allowed" - med Drake. Men jeg syns den beste låta er "Remedy" med gutta, Busta Ryhmes og Chris Brown. Jeg elsker denne sammensetningen, Snoop, Brown og Busta. Selve albumet i sin helhet er fantastisk på en søndag. Etter albumet føler du deg bedre, du føler deg reinkarnert! 

Jeg gir dere Snoop Lion!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...